top of page
Избранные записи
Новые записи

У Києві розпочалися зйомки соціальної комедії "Герой мого часу".

У Києві стартували зйомки першої соціальної комедії «Герой мого часу» і з цієї нагоди творці фільму влаштували прес-конференцію в універмазі «ЦУМ». Модерував бесіду зірковий шоумен Ілля Ноябрьов. Спікерами прес-конфренції був Заступник голови Державного агентства з питань кіно Сергій Неретін, режисер фільму Тоня Ноябрьова, оператор Тато Котетішвілі та кінопродюсери Анна Паленчук, Микола Конопелько.

«Герой мого часу» - це фільм про киян та гостей столиці. Адже кожен з нас шукає своє місце в столиці одночасно вирішуючи безліч проблем, що підстерігають на кожному кроці. Жеки, сусіди, дороги, а також любовні перипетії і все це на фоні улюблених місць столиці. Уперше одним з героєм фільму є саме Київ! Адже буремне життя в столиці надихнуло режисера на зйомки стрічки. Тож на прес-конференцію презентували карту зйомок стрічки, яка розміщена у інтерактивному варіанті в соціальній мережі Facebook «Герой мого часу».

«Я спеціально не запрошувала жодного професійного актора, щоб передати унікальність та достовірність життя у столиці. Також ми знайшли найкрасивіші та унікальні локації міста. Наприклад, я просто закохалася у столичний район Відрадний, де відбуватиметься більшість наших зйомок. Сподіваюся, що наша спільна робота буде до вподоби глядачам, яким згодом ми презентуємо фільм»,- розповідає режисер Тоня Ноябрьова.

Уперше саме для знімальної групи «Герой мого часу» дирекція універмагу «ЦУМ» люб’язно надала локації торговельно-розважального центру для зйомок та прес-конференції. Мережа кав’ярень ONE LOVE coffee пригощала усіх гостей заходу смачною кавою та тістечками.

Творці фільму сподіваються, що зйомки картини стануть справжньою подією для киян адже, знімальний процес буде відкритий і кожен зможе потрапити на знімальний майданчик.

Мы в соцсетях
  • Иконка Facebook с длинной тенью
bottom of page